niedziela, 12 grudnia 2010

To już 29 lat...

Tak tak, to już 29 lat! Chciałoby się rzec, że jesteśmy w sile wieku :)
Dziś zakończył się biwak z okazji święta Drużyny oraz wigilii. Czy się podobało?
Z pewnością. Ja niestety nie mogłem w pełni uczestniczyć w biwaku, choć miałem na to ogromną ochotę. Najważniejsze jednak, że udało nam się spotkać przy niecodziennym aczkolwiek wigilijnym stole. Podzielić się opłatkiem, złożyć życzenia i zedrzeć struny głosowe na nocnym śpiewaniu.

Z okazji świąt pragnę złożyć Wam wszystkim życzenia! Byście potrafili znaleźć czas na spotkanie się w harcerskim gronie. Aby każdy miał w sobie motywację do pracy, bym jako drużynowy musiał studzić Wasz zapał :)

Dziękuję wszystkim, którzy przybyli na wigilię, szczególnie osobom zaangażowanym w organizację. Jestem wdzięczny, że po raz kolejny utwierdziliście mnie w przekonaniu, że warto... Dzięki Wam harcerstwo nadal jest takie, jakim chciałbym, aby pozostało.

Wasz Stefan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz